+ نوشته شده در سه شنبه پانزدهم مرداد ۱۳۸۷ ساعت 22:28 توسط زارعی
|
به نام خداوندگار هستی بخش این وبلاگ نودان فارس می باشد خدایا، به من توفیق تلاش در راه شکست،صبر در نا امیدی،رفتن بی همراه،فداکاری در سکوت،خدمت بی نان،عظمت بی نام،قناعت بی غرور،عشق بی هوس،خوبی نمود،تنهایی درانبوه جمعیت و دوست داشتن بی آنکه دوست بداند عطا فرما. دکتر علی شریعتی
از تن بی سر چه ترسانی مرا من قلندرزاده ام ، داد از فراق به امید آن که بتوانیم با کسب آگاهی، زندگی بهتری را برای خود رقم بزنیم خوشحال خواهیم شد تا نظرات انتقادی و پیشنهادات شما عزیزان را در هر چه بهتر شدن وبلاگ داشته باشیم
از خدای منان طالب هر آن چیزی برای شما عزیزان هستم که موجب تعالی و کمال همراه با شادی و آرامش بیشتر در زندگی تان می شود